Analýza potřeb - nový web
Cíle při tvorbě webových stránek
- Nejen hezky vypadající, ale hlavně funkční a ziskové webové stránky.
- Důraz na návratnost investice.
- Známkou kvality je zhodnocení Vašich vynaložených prostředků v krátkém časovém období.
- Díky profesionálně nasatvenému webu zajistíte vyšší návštěvnost správných návštěvníků - potenciálních klientů.
- Můřete získat značnou výhodu před konkurencí, vyšší zisk, efektivitu a rozvoj Vašeho podnikání.
Analýza cílové skupiny návštěvníků
- Před samotnou tvorbou webových stránek je nutné ve spolupráci s vámi zjistit:
- Kdo je vaš zákazník
- Jaké informace nejčastěji hledá
- Jak s nalezenými informacemi dále pracuje
- Co očekává a požaduje od webu
- Znalost cílových skupin je zásadní pro přípravu vhodné struktury a wireframů.
- Kvalitní úvodní analýzou podpoříme obchodní úspěšnost Vašich projektů.
Charakter webových stránek
- Dát vašemu webu správnou tvář a zajistit, aby perfektně plnit svůj účel.
- Vytvořit firemní web, který bude sloužit jako důstojná vizitka vaší společnosti
- Produktové a osobní webové stránky, které budou předávat zákazníkům potřebné informace moderní formou.
- Je nutné splnit záměr, který hodláte prostřednictvím internetu komunikovat.
- Svěřte se do rukou odborníků a naši implementační partneři Vám pomohou peníze vydělat (nebo je ušetřit)
- Možností je spoustu a jsme přesvědčeni, že společně najdeme optimální řešení.
Wireframe
- Při každém návrhu se za pomoci wireframe stanoví rozmístění prvků na webu, jejich velikost a provázanost.
- Důležitým prvkem u tvorby funkčního webu je rozdělení obsahu na jednotlivé stránky.
- Dobrý strukturovaný koncept webu počítá s návrhem vstupních stránek, ze kterých povedeme klienty ke stanoveným cílům, a tím zajistíme vyšší konverzi.
- Cíl je kvalitní obsah, který bude smysluplně strukturován.
Kvalitní web s redakčním systémem InternetPortal.cz pro vás na míru vyvine společnost C26 s.r.o.
Web či eshop napojený na účetní a skladové systémy.