Marketing webových stránek
SEO (optimalizace pro vyhledávače)
SEO (optimalizace webů pro vyhledávače) představuje soubor technik a postupů, při které zvýšíme „nalezitelnost“ Vašich webových stránek na internetu.
kvalitní SEO
- Zajistí zobrazování na vyšších pozicích ve vyhledávačích
- Dopomůže ke zvýšení návštěvnosti webu a míry konverze
- Přispěje k minimalizaci odchodu z webových stránek.
- Sníží náklady na zákaznickou podporu.
PPC (platba za kliknutí)
Pokud chcete zvýšit prodejní výkon a posílit návštěvnost webu, pak můžete využít PPC reklamu.
- Zajišťuje příliv nových návštěvníků z webů Seznam.cz, Google.cz, Facebook.com, apod.
- Nejčastějším zprostředkovatelem PPC reklam je Google AdWords, Sklik od Seznamu a Facebook Ads.
Nutné je chytře nastavit PPC kampaň
- Navrhnout strategii, strukturu i vhodné metriky úspěšné propagace
- Připrait strategii na míru a garantovat průběžně maximální využití prostředků vložených do PPC kampaně.
UX (uživatelská přívětivost)
Umožněte každému klientovi snadnou a rychlou orientaci na Vašem webu.
- Podkladem je podrobná analýza uživatelské přívětivosti
- Obvykle je nutné upravit strukturu webu a texty tak, aby jim návštěvníci rozuměli a rychle se z nich stali Vaši spokojení zákazníci
- Analýza uživatelské přívětivosti sníží riziko odchodů klientů a přispěje k vyšší efektivitě Vašich webových stránek
Sociální sítě
Sociální sítě, a hlavně Facebook, jsou v poslední době velmi často skloňovaným tématem ve všech médiích.
- Efektivní využití sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, ...
- Strategie prezentace na sociálních sítích
- Je vhodné i další využití online médií
Kvalitní web s redakčním systémem InternetPortal.cz pro vás na míru vyvine společnost C26 s.r.o.
Webová prezentace, která zaujme vaše potenciální zákazníky.